6 Haziran 2007 Çarşamba

Piercing!!


uuuiiiii!!! dudağımda bişey var:)).. bu sabah, uzun zamandır aklımda olanı gerçekleştirdim arkadaşlar.. e hayırlı uurlu olsun:D.. uzun uzun anlatasım var ama vaktim yok şu an.. zaten detay anlatıp hatta daha detaylı,tamm delinirken çekilen fotoğraflardan koyup mide bulandırmaya gerek yok canım..

şu an acı sızı yok zaten amca baya prof.du bu konuda;) sadece bi süre havuza gidemicem sanırım.. bi de öörendiğime göre bunun ilk bakımı-temizliği varmış ki biraz zahmetli.. e yapıcaz artık..:)

annem kızcak :S
onur da... :/




3 yorum:

Unknown dedi ki...

canım naptın öle??? nasıl yaşayacaksın agzında bir metal parcasi ile:@

melt:: dedi ki...

cicim ağzımda diil sadece dışarda olan kısmı metal :D içten bisey hissedilmio korkma :)

ozge dedi ki...

ay canım biraz korkanç gerçekten de yeri itibariyle... ben kaşa yapılanları beğeniyodum ama bu da fantastik olmuş. sevişirken biraz zor olur gibi geldi bana ama neyse ki işin içinde diilim :D