10 Haziran 2007 Pazar

Ilm Park














Weimar'da pazar günü demek, park demek. Bi de parkta çırılçıplak koşuşturan çocuklar demek..:))Sonunda yaz demeye dilimiz de varıyo!.. o zaman biraz almanlaşmanın, plajdaymış gibi hissederek çimlere uzanmanın tam vakti!.. Zavallıları yosunlu çamurlu derede yüzüp, bikinileriyle şehrin göbeğinde güneşlenirken görünce aah ah yurdum diyo insan.. Güney sahillerinde, marmariste, ölüdeniz'de olmak vardı..













Bu arada, şirin ama malesef küçücük olan bu şehirde bunalmaya başladım.. acilen yeni gezi planları yapmam lazım, zira dün gece dışarı çıkıp barlarda bi bok olmadığını görüp tekrar eve gelince anladım ki bu minik şehirde uzun süre yaşanmazz... ama şimdi trafik-sizliğine, bu süper parka, birasına!!, bratwurst'una, dondurmasına!! laf yok:))


(ek bilgi: öörendiğime göre Thüringen, işte bizim bölge, Almanya'nın en bebekli bölgesiymiş, yani paso ürüyolar.. ben ilk haftalarda bebek,köpek ve bisiklet görmekten bunalmıştım.. şimdi acaba gece çıkıp düzgün müzik çalan bar bulamama konusu ilee bu üreme oranı arasında bi ilişki var mıdır?..hadi bakalım..:P)


Hiç yorum yok: