4 Haziran 2007 Pazartesi



Efendiim, her hafta bir şehir projemin ilk adımında Leipzig'deydim :D.. hemen de havaya girdim ama sanırım her hafta adım atamicam :S.. bugun farkettim ki haftaya 2 tane sunumum varmış, eveet erasmus öörencisi ders çalışması gereken hafta geldi çattı. şimdiye kadar yazıp yazıp fotoğrflar koysaymışım pek güzel olucakmış ama napalım, geç oldu güç olmadı işte..


Aslında hafta sonu için, franfurt'a gitmeyi planlıyorken, bi türlü mitfahren ayarlayamayıp, cuma gecesi de "balkan party" de fazla coşup eve sabah 5 te dönünce uzun(!) yolculuk planı yalan oldu, hemen rotamı değiştirip Leipzig' e gitmeye karar verdim.. neden mi.. 1 buçuk saat uzaklıkta olması dışında bi nedeni yoktu, yani o hafta sonu Leipzig'de Almanya'nın en büyük festivallerinden birinin (Leipziger Stadtfest) olduundan haberdar diildim:)).. Şehrin toplamda 4 büyük meydanında birer hatta bazılarında ikişer sahne ve sabahtan akşama kadar müzik.. milyonlarca bira ve yemek standı, caddede kocaman bira bardaklarıyla dolaşan insanlar, sokak gösterileri vs vs..
bu arada beni bi mullet hunter lığı sardı ki bu konuya ayrıca başka bi gün giricem hehehh:D






1 yorum:

vefizoo dedi ki...

hahahaha ben bu Almanlarin, sokaklarin ortasindan gecen kro borularinin hastasiyim!! Yine bak Leipzig'de adamlar maviye boyamis sempatik yapmaya calismis, Berlin'de bok rengindeydiler resmen igrencti :)

Cok yasa her yeri kazi icinde olup da ustten boru gecmeyen Ankaram :))