7 Haziran 2007 Perşembe

Mormonlar.. üff bi bu eksikti..

Yurtta ışıl'la laflarken 2 tane amerikalı kapıyı çaldı. Bunlar üşenmeden ülke ülke gezen, deevamlı kravat gömlek giyen, ve de "mormon dinini" insanlara anlatmakla görevli tuhaf arkadaşlardanmış...
Bize simpsons karakterleriyle hazırlanmış karton resimlerle küçük bi seminer verdiler, e tabi bi de bozmak için sorluyomuş tadında olan sorulara cevap verdiler.. meraktan sordum aslında, biraz da hayrete kapıldığımdan.. üniversiteye gitmeyip hayatlarını dinlerini yaymak için adayan 19 yaşındaki tiplere mi hayret etsem, her attıkları adımda (yani 10 dakkada bi oluo..)tanrı ya hesap verdiklerine (dua etmek desek daha dooru olcak) mi şaşırsam bilemedim..
üzülsem mii
yoksa dalga mı geçsem..:P bilemedim doğrusu..
hayır, tanrı derken? he has a body like us..derken?
döverler mi bunnar beni :S
haftaya yine gelip evlenene kadar cinsel ilişkiye karşı olmaları ve erkeklerin çok eşli olması gerektiği konularına girerlersee, işte o zaman yandık..:)))
:P

3 yorum:

vefizoo dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
vefizoo dedi ki...

Ay iyk yazdim, onu gonderdim yanlislikla sonra siliyim dedim bu sefer hat gezacht filan bir seyler yazdi bu ne yaaahuuu diye deliriyodum :)

Meltos yani sunun ingilizcesini bulamadin mi kuzum :))

mormonlugun hastasi oldum, tabii ki erkek cok esli olmali :D

Unknown dedi ki...

mormonluğun şartları iyi hoş da, ismi biraz mormon olmuş:P