3 Temmuz 2007 Salı

Stuttgart


Gecen hafta sonu Stuttgart'da Doruk ve Gizem'in yanindaydim.. Gidiş gelişi yine muhtesem mitfahren buluşu ile gerceklestirdim ve şansıma arabalarda süper insanlara denk geldim:)

Stuttgart çok büyük olmamasına rağmen, minicik sehrimden sonra bana kocaman geldi.. Şehrin merkezinde uupuzun milyonlarca mağazayı taşıyan tipik yaya yolu, geniş açık yeşil alanları, parkları gorülmeye değer.. Ben biraz endüstri şehri olduğunu düşünüorum, yani, Berlin'den, Leipzig'den sonra Batı-Almanya şehri olduğu hissediliyo..



Bu arada eklemeden geçemiicem, gezmek ve sehri tanimak acisindan Doruk super bi rehber, ayrica da super yemek yapio, borekler acti valla:) Gizem'in yurdunundaki orman manzarali inanilmaaz kahvalti, ömrümüzü bikac sene uzatmis olduguna inandigim muhtesem Schwimmbad sefası.. ooh mineralli mineralli :D İyi ki de gitmişim:)

Hiç yorum yok: